استخدام

پلتفرم کاریابی دانشکار رایگان شد!

این روزها بازار کار در ایران کمی آشفته‌تر از گذشته است. پیچیدگی‌های مختلفی باعث شده‌اند که کارجویان نتوانند مثل قبل به مشاغل دلخواهشان دست پیدا کنند. یکی از این پیچیدگی‌ها این است که خیلی از شرکت‌های کمترشناخته‌شده نمی‌توانند به صورت بهینه آگهی‌های شغلی خود را به گوش کارجویان مناسب برسانند.

تیم دانشکار نیز به عنوان یک پلتفرم کاریابی آنلاین، تصمیم گرفته‌است تا برای آسان‌تر کردن درج آگهی شغلی توسط کارفرمایان، پلتفرم کاریابی خود را رایگان کند. پس مفتخریم که بگوییم، از مردادماه 1402درج آگهی شغلی در پلتفرم کاریابی دانشکار برای همه کارفرمایان رایگان است.

امیدواریم که این تصمیم بتواند مسیر دست‌یافتن به شغل ایده‌آل خود را برای دانشجویان و کارجویان هموارتر کند.

درج آگهی شغلی رایگان در وب‌سایت دانشکار

فرقی ندارد که اندازه شرکتتان چقدر است و چقدر شناخته‌شده هستید. شما از این به بعد می‌توانید فرصت‌های شغلی خودتان را به صورت رایگان در وبسایت کاریابی دانشکار ثبت کنید و از سمت دانشجویان و کارجویان متناسب با شرایط خود رزومه دریافت کنید.

پلتفرم دانشکار بین دانشجویان دانشگاه‌های برتر کشور و کارجویان حرفه‌ای و جوان محبوب است و می‌توانید مطمئن باشید که با درج آگهی شغلی در وبسایت دانشکار، رزومه‌های باکیفیتی را از طرف آن‌ها دریافت می‌کنید.

در ادامه خوب است که بدانید در کنار رایگان بودن پلتفرم، شما هیچ محدودیتی در تعداد فرصت شغلی ثبت‌شده ندارید و می‌توانید تمام فرصت‌های مورد نیاز خود را رایگان در وبسایت ثبت کنید.

در ادامه مراحل درج رایگان آگهی شغلی را برای شما شرح داده‌ایم تا شما بتوانید هرچه آسان‌تر نیروی موردنیاز خود را جذب کنید.

مراحل ثبت فرصت شغلی در وبسایت دانشکار

  1. ورود

ابتدا باید صفحه اصلی وبسایت دانشکار را باز کنید. سپس روی عبارت «بخش کارفرمایان» در گوشه بالا و چپ صفحه کلیک کنید. 

سپس به صفحه مخصوص کارفرمایان منتقل می‌شوید. در این صفحه روی دکمه «ثبت رایگان آگهی شغلی» کلیک کنید.

در صورتی که در وبسایت دانشکار اکانت کارفرمایی نداشته باشید و یا در اکانت خود ورود نکرده باشید، به صفحه ورود به اکانت منتقل می‌شوید. در این صفحه شما باید با استفاده از شماره تلفن و یا ایمیل معتبر، وارد اکانت خود بشوید. اگر اکانتی از قبل نداشته باشید، بعد از واردکردن مشخصات ثبت اکانت، به داشبرد شرکتی خود منتقل می‌شوید که در آنجا باید مشخصات اکانت خود را تکمیل کنید تا پروفایل شرکتی بسازید.

  1. واردکردن مشخصات آگهی

اگر از قبل اکانت دارید، پس از ورود موفق به صفحه ثبت آگهی شغلی منتقل می‌شوید و می‌توانید مشخصات آگهی خود را درج کنید. در صورتی که اکانت نداشته باشید، پس از ساخت اکانت، روی دکمه «ثبت آگهی شغلی» روی نوار سمت راست در داشبرد شرکتی خود کلیک کنید تا به صفحه ثبت آگهی شغلی منتقل شوید و مانند حالت قبل ادامه دهید.

  1. ذخیره و ارسال برای تایید

بعد از اینکه مشخصات موردنظر خود را در آگهی ثبت کردید، روی دکمه «ذخیره» در پایین صفحه کلیک کنید تا آگهی شما برای کارشناسان دانشکار فرستاده شود.

 آگهی‌های ارسالی توسط تیم دانشکار بررسی شده و در صورت تایید تیم آگهی شغلی شما رایگان درج شود. فرایند تایید صحت آگهی حداکثر نصف روز طول می‌کشد و در صورت وجود مشکلی در آکهی شما، تیم دانشکار مشکل را به شما اطلاع می‌دهد تا بتوانید با برطرف‌کردن آن، فرصت شغلی خود را ثبت کنید.

جاهای خالیت رو رایگان با نیروی مناسب پر کن!

هر کسب‌وکاری با هر اندازه‌ای که دارید، دانشکار به شما کمک می‌کند تا در بتوانید فرصت‌های شغلی خود را سریع، موثر و رایگان به کارجویان واجدشرایط خود برسانید.

برای درج آگهی شغلی رایگان، کافیست روی این لینک کلیک کنید و مراحل گفته‌شده در این مقاله را طی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا