تهران
متوسط - ۱۰ تا ۱۰۰ نفر
تامین منابع نیرو انسانی، آموزش

عادی
بوت کمپ رسا

فرصت آموزش، کارآموزی و استخدام برای تمامی علاقه‌مندان به حوزه مالی و حسابداری

کارآموزی منجر ‌به استخدام
تهران 

3 سال پیش 

| منقضی شده
جزئیات بیشتر

آخرین فرصت‌های شغلی

عادی
زیبایی نیلو

استخدام مسئول دفتر

تهران 

2 روز پیش 

جزئیات بیشتر
عادی
هلیکس مانا آریا

پروژه سرپرست فروش (محصولات ضد حریق)

تهران 

2 روز پیش 

جزئیات بیشتر
عادی
دانشکار

استخدام توسعه‌دهنده بک‌اند (Django Developer)

تهران 

2 روز پیش 

جزئیات بیشتر
عادی
کاجاران

استخدام مهندسی برق

تهران 

2 روز پیش 

جزئیات بیشتر
عادی
راست چین

کارآموزی استخدام برنامه نویس WordPress

چهار محال و بختیاری 

2 روز پیش 

جزئیات بیشتر
عادی
همیار بتن شیرکوه

استخدام سرپرست خط تولید

یزد 

2 روز پیش 

جزئیات بیشتر
یزد 

2 روز پیش 

جزئیات بیشتر
عادی
همیار بتن شیرکوه

استخدام سرپرست سایت و سئو (SEO)

یزد 

2 روز پیش 

جزئیات بیشتر
عادی
سیما آسانبر مهرنگار
یزد 

2 روز پیش 

جزئیات بیشتر
عادی
سیما آسانبر مهرنگار

استخدام کارشناس حسابداری

یزد 

2 روز پیش 

جزئیات بیشتر

بوت کمپ رسا

درباره‌ی بوت کمپ رسا

  • بوت کمپ، نوعی فعالیت گروهی است که در حوزه های متفاوت شغلی وجود دارد و معمولا در غالب کارگاه هایی با ظرفیت های متفاوت تشکیل میشود. بوت کمپ ها دوره های فشرده ای هستند که شما را برای ورود به بازارکار آماده میکنند. دوره هایی جدی و پر از چالش های متفاوت برای اینکه بتوانید توانایی خود را در حوزه کاریتان بالا ببرید.

  • میتوان به این موضوع تاکید کرد که بوت کمپ ها برای اکثر افراد جزو بهترین کارگاه های زندگیشان محسوب میشوند البته تعداد افرادی هم که قدر آنها را نمیدانند کم نیست!

  • یکی از اساتید بوت کمپ رسا :

  • موقعی که بعنوان یک حسابدار به دوران خودم فکر می کردم واقعا دیدم هیچ دوره آموزشی ای باعث نشد من پیشرفت قابل ملاحظه ای کنم. اولین پیشرفت من زمانی اتفاق افتاد که بصورت جدی یک پروژه حسابداری را گرفتم و باید تا یک تاریخی آنرا تحویل می دادم. این واقعی بودن پروژه و اینکه باید آنرا تحویل می دادم همه و همه باعث شد سرعت من چند برابر بشود و توی این مدت بصورت فشرده مطالب زیادی را یاد گرفتم. بطوریکه بعد از این پروژه توانستم به واسطه همین تلاش فشرده ای که کردم پروژه های بیشتری را بگیرم و زمانی که در جلسات استخدامی یا جلسات گرفتن پروژه می رفتم خیلی مسلط تر و با تجربه تر و پخته تر نظر می دادم و این خودش آغاز پیشرفت بزرگ من بود و هر پروژه ای که باز دریافت می کردم خودش یک دوره فشرده و یک پیشرفت اساسی را برای من رقم می زد.

  • بوت کمپ ها دقیقا تلاش می کنند همین سناریوی موفق را برای دانشجویان خودشون خلق کنند. واقعا کلمه دانشجو شاید مناسب نباشد و اینبار کارورز کلمه مناسب تری است.

  • در بوت کمپ به شما یک پروژه واقعی واگزار می شود و در کنار شما منتورهای با تجربه ای قرار می گیرند که سرعت انجام کارها را با توجه به تجربیاتشان برای شما دو چندان می کنند.

  • در اصل بوت کمپ یک پروژه واقعی است که شما اگر بتوانید سربلند از این پروژه خارج شوید اونجاست که رزومه جدیدی را برای خودتان خلق کردید رزومه ای که به واسطه آن اشتغال در مجموعه ها برای شما راحت تر خواهد بود و بعد از این پروژه می توانید پروژه های دیگری را بگیرید.

  • در بوت کمپ منتورها و برنامه ریزی ها جوری تدارک دیده شده که شما در فشرده ترین حالت ممکن و در صحیح ترین مسیر ممکن قدم بگزارید و به هیچ وجه تایمی را از دست ندهید.

  • در بوت کمپ به واسطه حضور سایر کارورزها و تلاشی که همه در حال انجام آن هستند، هم افزایی ایجاد می شود که انگیزه شما را برای پیشرفت و یادگیری چند برابر می کند.

  • و بوت کمپ یکی از ارزشمندترین سناریوهایی است که کشورهای اروپایی به آن رسیده اند سناریویی که خیلی از مشکلات منابع انسانی خود را به واسطه آن حل می کنند.

  • مجموعه رسا در حال حاضر بیش از 10 دوره موفق بوت کمپ در زمینه برنامه نویسی و حسابداری برگزار کرده است که حدود 76% از افراد شرکت کننده در این دوره ها منجر به استخدام قطعی در شرکت هایی همچون ایرانسل، همراه اول، بانک ملت و ... شده است.

دانشکار را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید