استخدامدسته‌بندی نشدهکارآموزی

بررسی کارآموزی در شرکت جنرال الکتریک آمریکا(GE)

جنرال الکتریک 60 درصد کارمندان خود را از کارآموزی استخدام می‌کند.

شرکت جنرال الکتریک یکی از بزرگ ترین شرکت ها ایالات متحده آمریکا و یکی از پیشتازان در صنعت تولید موتور جت در آمریکا محسوب می‌شود، همچنین این شرکت یکی از فعالین در بخش تولید تجهیزات نیروگاهی و ساخت انواع توربین می‌باشد. این شرکت برنامه‌ریزی بلندمدتی برای پرورش نیروهای آینده شرکت خود از طریق دوره‌ای کارآموزی خود دارد و سالانه تعداد زیادی کارآموز در رشته‎‌های مختلف جذب می‌کند.

شرکت GE درباره ی کاراموزان خود اینگونه می گوید:

“وقتی که شغل شما با نیازهای وسیع جهانی رو به رو می شود، جایی برای کار پرمشغله وجود ندارد و همکاری هم جانبه را می طلبد. کارآموزان و برنامه رهبری GE برای حل چالش های جهانی همکاری می کنند، گاهی اوقات یک خلاقیت پر تب و تاب مسیر تجارت ما را تغییر می دهد. بسیاری از کارآموزان ما در موقعیت های شغلی شرکت استخدام می شوند.ی ک کارآموز در جنرال موتور فرصتی دارد که در حال انجام کار آموزش ببیند. او در پروژه های جذاب با کارمندان با استعداد و مدیرانی که خودشان روزی کارآموز بودند، همکاری می کند. “

جنرال الکتریک در حال حاضر در حدود 80 موقعیت و 43 کشور کارآموز می گیرد و 60 درصد از کارمندان خود را از بین این کارآموزان استخدام کرده است.

عکس زیر که در صفحه اینستاگرام این شرکت منتشر شده است، یک کارآموز در بخش تست و ارزیابی مهندسی GE در حال کمک به فرایند تست یک موتور CFMLEAP می باشد. قبل از اینکه این موتور در بال های یک هواپیما قرار گیرد باید تست های مختلفی را بگذراند.

 کارآموزی در شرکت جنرال الکتریک

شما هم به عنوان کارجو کارآموزی را تجربه کنید!

شما هم به عنوان یک شرکت نیروهای خود را با کارآموزی استخدام کنید!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا