نمایشگاه کار

نمایشگاه کار آنلاین | فرصتی ویژه برای شرکت‌ها و سازمان‌ها

جذب و استخدام نیروهای مستعد و متخصص، یکی از بزرگترین دغدغه‌های شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و در حال توسعه است. آن‌ها به خوبی می‌دانند که سرمایه‌ی اصلی‌ شرکت‌شان نیروهای انسانی با استعداد و توانمند خواهند بود. بنابراین در هر فرصتی به دنبال جذب آن‌ها هستند. نمایشگاه کار ( چه بصورت آنلاین و چه بصورت حضوری) به عنوان یک رویداد ویژه کارجویان و کارفرمایان می‌تواند فرصتی طلایی برای گلچین از بین بهترین‌ها باشد.

مزایای نمایشگاه کار

مزایای نمایشگاه کار

نمایشگاه کار، رویدادی ویژه کارجویان و کارفرمایان است که می‌تواند محلی مناسب برای بر طرف کردن نیازهای هر دو گروه باشد.
استخدام سریع‌تر و آسان‌تر نیروی کار برای شرکت‌ها و فرصت‌های شغلی بیشتر و متنوع‌تر برای کارجو.

نمایشگاه کار مزیت‌های بسیار زیادی خصوصا برای کارفرمایان دارد. در ادامه به چند مورد آن می‌پردازیم:

  • ارتقاء برند کارفرمایی
  • تسهیل و افزایش بازدهی فرآیند جذب نیرو
  • امکان مصاحبه و برقراری ارتباط با کارجویان
  • جذب دانشجویان و دانش‌آموختگان مستعد و متخصص از دانشگاه‌های برتر

ارتقاء برند کارفرمایی

شهرت و محبوبیت یک شرکت در بازار کار نشان‌دهنده برند کارفرمایی یک شرکت است. برند کارفرمایی در واقع ارزش و جایگاهی است که از یک شرکت در میان کارمندان خود و کارجویان دیده می‌شود. حضور یک کسب‌و‌کار در نمایشگاه کار و معرفی خود میان افراد مستعد و آینده‌دار می‌تواند به خوبی برند کارفرمایی شما را در بازار کار معرفی کند.

تسهیل و افزایش بازدهی فرآیند جذب نیرو

فرآیند جذب و استخدام، بسیار طولانی و هزینه‌بر است. اولین مسئله در جذب و استخدام دسترسی به نیروهای مستعد و متخصص است که نیازمند هزینه‌های بالا و صرف زمان زیادی است. نمایشگاه کار می‌تواند دسترسی شما به افراد با استعداد را فراهم کند و با هزینه‌ای کمتر شما را در فرآیند استخدام یاری کند.

امکان مصاحبه و برقراری ارتباط با کارجویان

در نمایشگاه کار شرکت‌ها می‌توانند بصورت مستقیم با کارجویان ارتباط بگیرند و در مورد دغدغه‌ها و مهارت‌های مورد نیازشان با آن‌ها گفتگو کنند. این موضوع می‌تواند در مجموع به رشد کارجویان و در نتیجه آن کارایی بیشتر نیروهای کار در آینده کمک کند.

جذب دانشجویان و دانش‌آموختگان مستعد و متخصص از دانشگاه‌های برتر

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه همیشه از نمایشگاه‌های کار استقبال خوبی می‌کنند و آن را به عنوان بهترین فرصت برای نشان دادن توانایی‌های خود به شرکت‌ها تلقی می‌کنند. بنابراین امکان استخدام از بهترین دانشگاه‌های کشور یک مزیت ویژه نمایشگاه کار است.

چرا نمایشگاه آنلاین کار؟

نمایشگاه کار آنلاین در شرایط کنونی می‌تواند حتی در بعضی موارد نسبت به نمایشگاه حضوری اولویت داشته باشد. با هم دیگر چند مورد از مزایای نمایشگاه کار آنلاین را می‌بینیم.

  • کم شدن هزینه‌های غرفه‌سازی، تولید بروشورها، حمل و نقل و …
  • جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ امنیت سلامت کارکنان شرکت‌ها و کارجویان
  • 24 ساعته شدن زمان نمایشگاه
  • داشتن ظرفیت نامحدود هم برای شرکت‌ها و هم برای کارجویان

ارتباط حضوری با کارجویان و برقراری تعامل رو در رو با کافرمایان مزایای خاص خود را برای هر دو گروه دارد اما با توجه محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها بهترین راه حل برگزاری آنلاین نمایشگاه با همان کیفیت و امکانات ویژه خود است.

در این نمایشگاه همانند نمایشگاه حضوری سالن‌های مختلف وجود دارد که شرکت‌ها در آن برای خود غرفه‌ی ویژه‌ای دارند. آن‌ها می‌توانند در زمان‌های خاص در غرفه خود و به صورت آنلاین پذیرای کارجویان باشند و در مورد شرکت خود با آن‌ها گفتگو کنند. به علاوه امکان برگزاری وبینارهای ویژه با هدف معرفی برند کارفرمایی هم وجود دارد.

نمایشگاه‌های کار برگزار شده توسط مجموعه دانشکار

پلتفرم آنلاین کارآموزی و استخدام دانشکار از سال ۹۷ تا کنون چهار نمایشگاه کار را بصورت حضوری و آنلاین برگزار کرده است. ارتباط خوب دانشکار با دانشگاه‌های برتر کشور و همچنین شرکت‌ها و کسب‌وکارها باعث موفقیت این نمایشگاه‌های کار شد. با هم نگاهی به آمار این چهار نمایشگاه خواهیم داشت.

اولین جشنواره کار ایران

اولین جشنواره کار ایران

اولین نمایشگاه کار دانشکار، با عنوان اولین جشنواره کار ایران در آبان ماه سال 1397 در دانشگاه علم و صنعت و با حمایت پارک فناوری پردیس برگزار شد. در این نمایشگاه بیش از 70 شرکت و استارتاپ در قالب بیش از 600 فرصت شغلی خود را به کارجویان ارائه کردند. در این نمایشگاه بیش از 5000 رزومه برای فرصت‌های شغلی ارسال شد.

اولین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و اسخدام

اولین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و اسخدام

اولین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام با حضور بیش از 200 شرکت دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ از چهار استان تهران، البرز، یزد و اصفهان در خرداد ماه سال 1398 به صورت آنلاین برگزار شد. هدف اصلی این نمایشگاه ارائه یکپارچه فرصت‌های کارآموزی و آگهی‌های استخدام تازه فارغ‌التحصیلان شرکت‌های مختلف بود. در این نمایشگاه بیش از 7000 رزومه برای بیش از 1000 فرصت کارآموزی و استخدام ارسال شد.

دومین جشنواره کار ایران

دومین جشنواره کار ایران

دومین جشنواره کار ایران اسفند ماه سال 98 در دانشگاه علم و صنعت با حضور بیش از 50 شرکت معتبر برگزار شد. این نمایشگاه از نظر تعداد و تنوع آگهی‌های شغلی فرصت بسیار ویژه‌ای برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم کرد، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، پس از یک روز برگزاری حضوری، به صورت آنلاین ادامه پیدا کرد. کارجویان بیش از 12000 رزومه برای بیش از 1000 فرصت شغلی ارسال کردند.

دومین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام

دومین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام

دومین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام با حضور بیش از 300 شرکت دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ از تمامی استان‌ها برگزار شد. این نمایشگاه را از نظر تعداد و گستره فرصت‌های شغلی بزرگ‌ترین نمایشگاه کار برگزار شده در کشور بوده است. در این رویداد بیشتر از 10000 رزومه برای چیزی فراتر از 1500 فرصت شغلی ارسال شد.

برگزاری پنجمین نمایشگاه کارآموزی و استخدام (آنلاین)

پنجمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام

در شرایط امروز کشور به خاطر آمار بالای مهاجرت افراد متخصص و حقوق بالای مورد انتظار نیروی کار ماهر، مناسب‌ترین گزینه برای کسب‌وکارها، سرمایه‌گذاری روی نیروی انسانی با استعداد دانشگاه‌های برتر کشور است. نمایشگاه کار آنلاین محلی ویژه برای شروع این سرمایه‌گذاری است.

پنجمین نمایشگاه کارآموزی و استخدام دانشکار با حضور بیش از 150 شرکت در 5 سالن اختصاصی به صورت آنلاین برگزار شد. این سالن‌ها شامل سالن ستارگان، آینده‌سازان، کارآموزی، استان یزد و استان اصفهان بود و برای اولین بار امکان گفت‌وگوی آنلاین بین کارفرمایان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه فراهم گردید.

در طول نمایشگاه برای بیش از 1700 جایگاه شغلی بیش از 7000 رزومه ارسال شد.

ششمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام

ششمین نمایشگاه کارآموزی و استخدام دانشکار با 60000 هزار بازدید کننده و بیش از 8000 ارسال رزومه به صورت آنلاین برگزار گردید. سالن‌های ستارگان، آینده‌سازان، کارآموزی، استان یزد و استان اصفهان این بار هم با گفت‌و‌گوی آنلاین بین کارفرمایان و بازدیدکنندگان همراه بودند.

نمایشگاه ششم نسبت به نمایشگاه‌های پیشین هم از طرف کارفرمایان هم از طرف کارجوها مورد توجه بیشتری قرار گرفت و همین باعث شد که پایان نمایشگاه از 12 آذرماه تا 20ام همین ماه تمدید شد.

ششمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام قرار است از 6 آذر ماه برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی ویژه برای جذب سرمایه‌های انسانی و استعدادهای برتر دانشگاهی با حضور شرکت‌های صنعتی، دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها خواهد بود.

گفتگوی آنلاین با کارجویان در زمان نمایشگاه یکی از امکانات ویژه این دوره است. امکان ویژه‌سازی غرفه هر شرکت با بارگذاری تصاویر، ویدیوها و معرفی افراد وجود خواهد داشت.

آگهی‌های شغلی این نمایشگاه بصورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی با بیش از سه و نیم میلیون عضو از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان منتشر خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام

هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام

هفتمین نمایشگاه آنلاین کارآموزی و استخدام قرار است از 7 خردادماه برگزار شود. این نمایشگاه فرصتی ویژه برای جذب سرمایه‌های انسانی و استعدادهای برتر دانشگاهی با حضور شرکت‌های صنعتی، دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها خواهد بود.

گفتگوی آنلاین با کارجویان در زمان نمایشگاه یکی از امکانات ویژه این دوره است. امکان ویژه‌سازی غرفه هر شرکت با بارگذاری تصاویر، ویدیوها و معرفی افراد وجود خواهد داشت.

آگهی‌های شغلی این نمایشگاه بصورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی با بیش از سه و نیم میلیون عضو از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان منتشر خواهد شد.

ثبت نام شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها

برای ثبت‌نام در هفتمین نمایشگاه کارآموزی و استخدام که ویژه پنج استان تهران، البرز، یزد، اصفهان و خراسان برگزار می‌شود، تا 13 خردادماه 1401 فرصت دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با نمایشگاه به صورت اسپانسری و بهره‌مندی از مزایای ویژه برای حامیان نمایشگاه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9-17 با شماره 02176875903 تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا