استخدامکارآموزی

تاثیر شگفت انگیز گذراندن یک کارآموزی خوب در یافتن یک شغل مناسب

همه می‌دانیم که کارفرماها به سادگی یک فرد را استخدام نمی‌­کنند. آن‌ها باید مطمئن شوند فرد مهارت و تجربه کافی را برای کاری که می­‌خواهند به او بسپارند، دارد تا بعد از آن برای او دستمزد مناسبی در نظر بگیرند.

اما از طرفی کارجویان نیز باید فرصتی داشته باشند که تجربه کسب کرده و به اصطلاح سابقه کار داشته باشند.

دوره کارآموزی قبل از استخدام راه حل مناسبی است که باعث می‌شود هم کارجو فرصت کسب تجربه داشته باشد و هم شرکت هزینه چندانی در ابتدا و در زمان کارآموزی برای این فرد پرداخت نکند تا بعد از آموزش مهارت­‌های لازم و زمانی که کار شرکت توسط این فرد جلو برده می‌شود متناسب با توانمندی­‌ها، دستمزد مناسبی برای فرد در نظر گرفته شود.

آماری که در شکل زیر ملاحظه می‌کنید شامل نکات بسیار جالب و ارزشمندی در زمینه‌ی تاثیر گذراندن یک کارآموزی خوب برای کارجویان است.

 

کارآموزی و استخدام

 

این آمار بر اساس بررسی دانشجویان و فارغ التحصیلان یک دانشگاه در آمریکا انجام شده است.

در این آمار درصد پیشنهاد کار به کارجویان، میانگین اولین حقوق دریافتی آن‌ها، مدت زمانی که بعد از دانشگاه برای یافتن شغل منتظر بوده اند و میزان ماندگاری آن­‌ها در شرکت­‌ها بعد از استخدام در بین افرادی که کارآموزی کرده‌­اند و افرادی که تجربه کارآموزی ندارند مقایسه شده است.

 

شما هم اگر سابقه کار ندارید و می‌خواهید در کنار شناخت خودتان، تجربه کسب کنید همین حالا برای کارآموزی اقدام کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    من یک استاد کار تجربی در صنعت گلدوزی کلاسیک و مدرن هستم و حاضر هستم تجربیات خودم را در اختیار کارآموزان که در این رشته فعالیت دارنددویا بدنبال ان هستند. بگذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا